close

Νέα Giulia Veloce με 280 PS

Νέες επίσημες πληροφορίες αποκάλυψαν τα σχέδια της Alfa Romeo για το Παρίσι. Η Giulia λανσάρεται στην «καυτή» έκδοση Veloce με νέο δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα και νέο σύστημα τετρακίνησης, μαζί με τις Giulietta, Mito, 4C Coupe και 4C Spider. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες.
Η ιταλική φίρμα φαίνεται πως κρατούσε τον άσσο στο μανίκι, προκειμένου να πραγματοποιήσει δυναμική παρουσία στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Σε λίγες μέρες λοιπόν θα λανσαριστεί επίσημα η νέα Giulia σε έκδοση Veloce, η οποία θα διατίθεται με δυο επιλογές κινητήρα. Η πρώτη είναι εκείνη με τον νέο αλουμινένιο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. απόδοσης 280 ίππων ισχύος με 400 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, ενώ η άλλη θα είναι εκείνη με τον turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 2,2 λτ. με απόδοση 210 ίππων ισχύος και 470 Nm ροπής.
Ο νέος βενζινοκινητήρας της ιταλικής μάρκας κάνει χρήση της τεχνολογίας MultiAir με ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα βαλβίδων, άμεσο ψεκασμό με σύστημα υψηλής πίεσης, αλλά και turbo, ώστε να συνδυάσει την άμεση απόκριση κατά τις επιταχύνσεις με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα με το λανσάρισμα της έκδοσης Veloce πραγματοποιεί την παρθενική του εμφάνιση και το σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία Q4 της ιταλικής φίρμας.
Η αρχιτεκτονική του συστήματος Q4 περιλαμβάνει εμπρός και πίσω διαφορικό με πολύδισκο συμπλέκτη, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές της μάρκας, με απώτερο σκοπό να διαχειριστεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο τη ροπή στρέψης. Με πιο απλά λόγια, το διαφορικό κατανέμει την κίνηση ανάλογα με την πρόσφυση σε κάθε τροχό. Πιο συγκεκριμένα υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης η νέα Giulia Veloce λειτουργεί σαν πισωκίνητη με τη μετάδοση της κίνησης να είναι 100% στους πίσω τροχούς, ωστόσο όταν κάποιος τροχός πλησιάσει κοντά στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ολίσθησης, το σύστημα μεταφέρει το 60% της ροπής στον εμπρός άξονα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Alfa Romeo το νέο σύστημα τετρακίνσης υπόσχεται δυναμική οδήγηση, σε συνδυασμό με χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου.
 Μαζί με τη νέα Giulia Veloce, στο περίπτερο της Alfa Romeo θα φιλοξενηθούν και οι ανανεωμένες Giulietta και Mito, όπως και η 4C Coupe και 4C Spider. Αξίζει δε να αναφερθεί ότι από τις 29 Σεπτεμβρίου, που είναι και η μέρα που η έκθεση ανοίγει τις πόρτες της για τον τύπο, η νέα Giulia Veloce θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες, με την τιμή της να ξεκινά από τις 50.500 ευρώ στην αγορά της Ιταλίας.

Πηγή

Ανανέωση για το Fiat Panda

Κυρίως εξοπλιστικές είναι οι αλλαγές στην ανανεωμένη έκδοση του Fiat Panda. Ας δούμε λοιπόν τι νέο φέρνει το ιταλικό μοντέλο.

Η Fiat προέβη στην ανανέωση της γκάμας του Panda, προκειμένου να το διατηρήσει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην κατηγορία του.

Σχεδιαστικά, υπάρχουν μικροεπεμβάσεις στους προφυλακτήρες, ενώ το αμάξωμα πλέον έρχεται σε δύο νέα χρώματα και με νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου. Και εκεί σταματούν οι αλλαγές εξωτερικά.

Στο εσωτερικό, η Fiat υπόσχεται πιο ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, χάρη σε αλλαγές στη γραμματοσειρά του, ενώ υπάρχουν νέες επενδύσεις στο σαλόνι, καθώς και νέοι χρωματικοί συνδυασμοί.
Ειδοποιός διαφορά στο ανανεωμένο Panda είναι η προσθήκη του συστήματος Uconnect το οποίο έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της μάρκας και προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας με smart phones.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές, με την γκάμα να εξακολουθεί να απαρτίζεται από τον 1,2 λτ. βενζίνης με 69 άλογα, τον 0,9 λτ. twinair επίσης βενζίνης σε εκδόσεις με 65, 85 και 90 ίππους και τον ντίζελ 1,3 λτ. με τους 95 ίππους.

Το ανανεωμένο Fiat Panda θα είναι διαθέσιμο άμεσα, ενώ θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού. Οι τιμές του δεν αναμένεται να έχουν διαφορά σε σχέση με αυτές της τωρινής έκδοσης.

Πηγή

Έρχεται το νέο Abarth 595

 

H Fiat λανσάρει στην Ευρώπη την ανανεωμένη και πιο ισχυρή εκδοχή του Abarth 595. Ας δούμε τι αλλάζει στον μικρό «σκορπιό»…
Η Abarth παρουσιάζει στη ζώνη ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) την ανανεωμένη γκάμα των 595 μοντέλων της, ορισμένες εκδόσεις της οποίας αποκτάνε και πέντε ίππους επιπλέον. H νέα σειρά διατίθεται ως hatchback ή convertible, καθώς και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού - 595, 595 Turismo και 595 Competizione - που αντιστοιχούν σε τρία επίπεδα ισχύος κινητήρα και γενικότερων βελτιώσεων.

 Πιο συγκεκριμένα, στα 595 και 595 Turismo, ο turbo 1.400άρης κινητήρας αποδίδει πέντε άλογα παραπάνω, φτάνοντας στο πρώτο στα 145 και στο δεύτερο στα 165. Ίδια με πριν παρέμεινε η ροπή και στα δύο μοντέλα, με το 595 να διαθέτει 206 Nm και το 595 Turismo 230 Nm. Αν θέλετε περισσότερη δύναμη, υπάρχει η έκδοση 595 Competizione, η οποία συνεχίζει να αποδίδει 180 ίππους ισχύος και 250 Nm ροπής.

Οι αισθητικές αλλαγές που είδαμε στο «κανονικό» Fiat 500, περνούν πλέον και στο 595 τρίο της Abarth. Έτσι, τα φώτα ημέρας LED είναι στάνταρ, ενώ με έξτρα κόστος διατίθενται και προβολείς xenon. Η Abarth δημιούργησε νέους, ελαφρύτερους, τροχούς Granturismo 17 ιντσών.

Τα ανανεωμένα 595 θα διατίθενται σε 15 χρωματικές επιλογές, ανάμεσα στις οποίες και την εικονιζόμενη Modena Yellow, η οποία ήταν μέχρι τώρα «προνόμιο» του σκληροπυρηνικού 695 Biposto Record των 190 ίππων. Προσφέρονται και τρία πακέτα εξατομίκευσης, που περιλαμβάνουν λεπτομέρειες και αυτοκόλλητα σε διάφορα χρώματα.

Περνώντας στο εσωτερικό των τριών μοντέλων, συναντάμε νέες ταπετσαρίες, αλλά και το προαιρετικό carbon φινίρισμα του ταμπλό, το οποίο προέρχεται από το 695 Biposto. Η Abarth τοποθέτησε νέο σπορ πίνακα οργάνων, αλλά και το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment Uconnect, που συνεργάζεται με οθόνη 5 ιντσών και είναι συμβατό με CarPlay και Android Auto. Highlight αποτελεί το 480 watt ηχοσύστημα της BeatsAudio, το οποίο έχει επτά ηχεία, ένα από τα οποία είναι το subwoofer που αντικαθιστά τη ρεζέρβα. Τα καθίσματα Corsa της Sabelt από δέρμα και Alcantara με ανθρακονημάτινο κέλυφος είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.

Το 595 Competizione διατίθεται τώρα προαιρετικά με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Abarth D.A.M.) για τη βελτίωση της πρόσφυσης σε ακραίες συνθήκες. Στα 595 Turismo και 595 Competizione συναντάμε αμορτισέρ Koni FSD (Frequency Selective Damping).

Πηγή

5άστερη η Alfa Romeo Giulia

Την υψηλότερη βαθμολογία που έχει πετύχει ποτέ ένα αυτοκίνητο, ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης, κατάφερε να συγκεντρώσει η Alfa Romeo Giulia.

Η Alfa Romeo Giulia αξιολογήθηκε με 5 αστέρια από τον ευρωπαϊκό οργανισμό Euro NCAP, αποσπώντας τη συνολική βαθμολογία 98 τοις εκατό για την προστασία των ενήλικων επιβατών κάθε αναστήματος.

Το νέο σπορ sedan της Alfa Romeo πέτυχε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα κυρίως λόγω δύο βασικών στοιχείων, όπως λέει η μάρκα. Πρώτον λόγω της υιοθέτησης μιας ευρείας σειράς συστημάτων ασφαλείας, και, δεύτερον, λόγω της απόδοσης του αμαξώματος που είναι εξίσου ελαφρύ και άκαμπτο, μέσα από την εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό. Η Alfa Romeo Giulia όπως φαίνεται έχει σκοπό να γίνει το νέο πρότυπο της μάρκας και ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, ακόμα και στον τομέα της ασφάλειας.

Δείτε περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (IBS) που μειώνει σημαντικά την απόσταση φρεναρίσματος (100 χλμ./ώρα σε 0 στα 38 μέτρα για τη Giulia και 32 μέτρα για την έκδοση Quadrifoglio), την βελτιωμένη ανάρτηση με την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink, και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του, όπως λένε οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας.

Όσον αφορά στα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, η νέα Giulia διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων της το Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Warning - FCW) και το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Brake - AEB) με την ανίχνευση πεζών, το οποίο είναι ικανό να σταματήσει το αυτοκίνητο αυτόνομα με ταχύτητες μέχρι 60 χλμ./ώρα.

Τελικά φαίνεται πως οι φήμες του παρελθόντος, που ήθελαν το ιταλικό sedan να αποτυγχάνει στα crash tests, δεν ήταν αληθείς και οι άνθρωποι της Alfa Romeo, απλά ήθελαν να «μελετήσουν» καλύτερα ώστε να… γράψουν άριστα στις εξετάσεις!

 

Πηγή

Fiat 500S

 

To 500S αποτελεί μια πιο σπορτιφ έκδοση του «μικρού» της Fiat, με ανασχεδιασμένο εξωτερικό και λεπτομέρειες που το φέρουν πιο κοντά στα σπορ μοντέλα της ομόσταβλης Abarth.

Το νέο Fiat 500 ήταν το μοντέλο που αναγέννησε τη Fiat στη σύγχρονη εποχή της. Ο Mr. Fiat, Sergio Marchionne έπαιξε και κέρδισε, όταν αποφάσισε ότι, η νοσταλγική εικόνα του Fiat 500 θα «χτυπούσε» κατευθείαν στην καρδιά των απανταχού φίλων της μάρκας κερδίζοντας και άλλους.

Δείτε περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη

Σε ότι αφορά την διαφορετική έκδοση του 500S, αλλαγές εμφανίζονται στην εξωτερική του εμφάνιση με τους νέους σπορ προφυλακτήρες, τις πλαϊνές ποδιές και τις νέες ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Προαιρετικά, οι αγοραστές θα μπορούν επίσης να το αποκτήσουν με ζάντες 16 ιντσών με ματ φινίρισμα. Στο εξωτερικό έχουν επίσης προστεθεί διάφορα φινιρίσματα στο χρώμα του γραφίτη, πίσω φιμέ κρύσταλλα, καθώς και χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.

Σερρών 78 Ακαδημία Πλάτωνος 104 41 Αθήνα
Τηλ. κέντρο - Fax: 210 5226 500 - 210 52 24 480
e-mail: info@megaparts.gr 

ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

  Ανταλλακτικα για

Fiat| Lancia | Alfa Romeo | Abarth