close

Η… απλή Giulia

Οι πρώτες φωτογραφίες της απλής έκδοσης της Alfa Romeo Guilia είδαν το φως της δημοσιότητας, λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση της στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Παρατηρώντας της φωτογραφίες είναι φανερό ότι η απλή Guilia διαθέτει μια πιο ήπια σχεδίαση σε σχέση με την QV, κάτι που θεωρείται απολύτως λογικό.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι πωλήσεις του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2016, ενώ σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά της, όπως όλα δείχνουν θα εφοδιάζεται με 4κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, οι οποίοι θα συνδυάζονται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, με κίνηση είτε στους πίσω είτε και στους τέσσερις τροχούς.
Ο ιταλικός Τύπος θεωρεί ότι η παραγωγή της απλής έκδοσης της Alfa Romeo Giulia θα ξεκινήσει από τις 14 Μαρτίου, στο εργοστάσιο Cassino που βρίσκεται κοντά στη Ρώμη, ενώ σύμφωνα με τον Sergio Marchionne η προ-παραγωγή έχει ξεκινήσει από τις 23 του Φλεβάρη.

Πηγή

Αυτή είναι η ανανεωμένη έκδοση της Giulietta.

Σε ένα ήπιων τόνων facelift προχώρησε η Alfa Romeo για την Giulietta. Ας δούμε τι αλλάζει πλέον για το ιταλικό αυτοκίνητο

Περιορισμένης έκτασης facxelift για την Alfa Romeo Giulietta προκειμένου να παραμείνει όσο το δυνατόν φρέσκια στο κυνήγι των πωλήσεων, πριν δώσει τη θέση της στη νέα γενιά, η οποία θα βασίζεται στην Giulia και θα είναι πισωκίνητη.

 
Οι αλλαγές είναι δυσδιάκριτες σκοπίμως, καθώς οι Ιταλοί δεν θέλουν να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα του μοντέλου, όπως λένε. Συγκεκριμένα, παρατηρούμε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου και ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα. Όσον αφορά την έκδοση Veloce, αυτή αυτή διαθέτει carbon κάτοπτρα στα φώτα, λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα και αεροδυναμικό διαχύτη πίσω.
 
Ανάλογης φιλοσοφίας είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό της ανανεωμένης Giulietta και αφορούν κυρίως τον εξοπλισμό της. Πλέον συναντάμε νέα υλικά στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και νέες επενδύσεις για το σαλόνι, ενώ υπάρχει η δυνατότητα νέων επιλογών στο ηχοσύστημα και το σύστημα πολυμέσων.
 
Κάποιες αλλαγές υπάρχουν και κάτω από το καπό της Giulietta, καθώς εκεί πλέον δεν θα υπάρχουν τα μοτέρ των 105 ίππων, με τις βασικές εκδόσεις να ξεκινούν από τα 120 άλογα. Συγκεκριμένα τα μοτέρ της θα είναι τα εξής:
 
  • 1,4 λτ. TB 120 PS με 215 Nm ροπής
  • 1,4 λτ. TB MultiAir 150 PS με 230 Nm ροπής 
  • 1,4 λτ. TB MultiAir TCT 170 PS με 230 Nm ροπής
  • 1,4 λτ. TB GPL 120 PS με 215 Nm ροπής
  • 1,6 λτ. JTDM 120 PS με 280 Nm ροπής
  • 2,0 λτ. JTDM 150 PS και 175 PS 
 
Φυσικά στην κορυφή της γκάμας θα υπάρχει πλέον η Veloce, η οποία αντικαθιστά την QV, η οποία θα εφοδιάζεται με μοτέρ 240 ίππων και 300 Nm ροπής (340 Nm με overboost).
 
Η επίσημη παρουσίαση της ανανεωμένης Giulietta θα πραγματοποιηθεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα.
 
 

Καινούργια ανταλλακτικά

 

Τα καινούρια ανταλλακτικά θα σου εξασφαλίσουν πως θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και η σωστή γνώση και επιλογή θα σου εξοικονομήσουν χρήματα.

Η στιγμή που θα χρειαστεί να αγοράσεις ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σου αναπόφευκτα θα έρθει και δε θα σηκώνει αναβολές, γιατί η σωστή συντήρηση είναι απαραίτητη, καθώς, πάνω απΆ όλα, είναι θέμα ασφάλειας. Η επιλογή λοιπόν του σωστού ανταλλακτικού δεν είναι μια απλή διαδικασία και απαιτεί κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις ώστε να ξέρετε τι παίρνετε, αλλά και να πετυχαίνετε την καλύτερη τιμή. Επειδή η επιλογή ενός ανταλλακτικού που θα είναι καινούριο εμπεριέχει το λιγότερο δυνατό ρίσκο, αλλά και σιγουριά για την ποιότητά του, παρακάτω αναλύουμε τι πρέπει να προσέχετε όταν επιλέγετε καινούρια ανταλλακτικά και παράλληλα σας παραθέτουμε συμβουλές ώστε να ξέρετε που θα ψάξετε όταν θέλετε τα καλύτερα και φθηνότερα χωρίς καθυστερήσεις.

Πηγή

Test: Giulietta 1,6 120 PS

 

Πιστή στο ταμπεραμέντο των Ιταλών, η Alfa Romeo Giulietta με τον νέο 1.600άρη Euro 6 diesel των 120 ίππων προσφέρει καλύτερη απόδοση και βελτιωμένες επιδόσεις, χωρίς να επιβαρύνει κατανάλωση και εκπομπές ρύπων σε σχέση με τον προηγούμενο 1,6 των 105 ίππων.
Whats new
-Νέος κινητήρας 1,6 diesel με 120 άλογα
-Βελτίωση σε επιδόσεις
-Χαμηλότερες εκπομπές ρύπων
-Τιμή από 20.530 ευρώ
 
+ Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, φρένα
- Χώροι στο πίσω κάθισμα, άνεση ανάρτησης
 
Σε μια αλλαγή ουσίας, η Alfa Romeo βάζει στη Giulietta τη νεότερη έκδοση του 1,6 πετρελαιοκινητήρα του Fiat Group, που πληροί το πρότυπο ρύπων Euro 6 και προσφέρει περισσότερη δύναμη (120 από 105 ίππους) και βελτιωμένη κατανάλωση σε σχέση με πριν. Κατά τα άλλα, η Giulietta με τον Euro 6 diesel δεν έχει κάποια αλλαγή στο πεδίο της σχεδίασης, διατηρώντας τη στιλάτη παρουσία που ήδη γνωρίζουμε, ενώ τιμολογιακά, το κόστος της έκδοσης είναι από 20.530 ευρώ (με έκπτωση 1.940 ευρώ), με πολύ καλό εξοπλισμό στη βασική επιλογή Progression.
 
Σε σχέση με την Giulietta 1,6 JTDM-2 105 PS, η 1,6 JTDM-2 120 PS…
… κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 0,1 δλ. λιγότερο
… έχει κατά μέσο όρο γρηγορότερες ρεπρίζ κατά 0,3 δλ.
… έχει τελική ταχύτητα υψηλότερη κατά 10 χλμ./ώρα
… καίει 0,4 λτ./100 χλμ. λιγότερο
… έχει εκπομπές CO2 χαμηλότερες κατά 5 γρ./χλμ.
 
 
 

Το ανανεωμένο Fiat 500 συναντά τον πρόγονό του

 

Το Fiat 500 είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα της αυτοκίνησης. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τη Fiat το 1957 ως «Nuova 500», ώστε να αποτελέσει ένα φθηνό και πρακτικό αυτοκίνητο, σε μια Ευρώπη που έψαχνε οικονομικές μετακινήσεις. Γρήγορα το 500 έγινε επιτυχία και μέσα σε μια πορεία 18 ολόκληρων ετών, κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκαν 5 γενιές 500 με πολύ μικρές διαφορές, το μοντέλο της Fiat κατάφερε να πουλήσει σχεδόν 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, κερδίζοντας μάλιστα φανατικούς οπαδούς. Την επιτυχία του 500 η Fiat την εξαργύρωσε ξανά αρκετά αργότερα, όταν, 50 χρόνια ακριβώς από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου, λάνσαρε το σύγχρονο 500 (2007). Το αυτοκίνητο, εμπνεύστηκε από το παλιό Fiat 500 ώστε να γίνει και αυτό εμπορική επιτυχία, κερδίζοντας το αγοραστικό κοινό με στοιχεία όπως το ξεχωριστό του στυλ, οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, η ευελιξία του, αλλά και οι μικροί σε μέγεθος και οικονομικοί κινητήρες του. Εμείς, με αφορμή την έλευση στην αγορά του ανανεωμένου 500, φέρνουμε σε μια διαφορετική αντιπαράθεση το νέο μοντέλο απέναντι στον πρόγονό του και ειδικότερα, στην τελευταία έκδοση του παλαιού 500, την «R», που έμεινε στην παραγωγή από το 1972 μέχρι και το 1975.

 

Ζήτημα διαστάσεων...
Με μήκος 2,97 μέτρα, πλάτος μόλις 1,32 μέτρα και αντίστοιχο ύψος, το Fiat 500 της δεκαετίας του 70 βρίσκεται σε έναν δικό του κόσμο, μικρών διαστάσεων και super compact οχημάτων. Με αύρα από τα περίφημα minicars εκείνης της εποχής, το 500 δείχνει ακόμη και απέναντι στο νέο μοντέλο των 3,6 μέτρων μήκους και 1,63 μέτρων πλάτους σαν ένας 4τροχος νάνος, με διαστάσεις που πλέον η εποχή της ασφάλειας και της τεχνολογίας δεν επιτρέπει. Σχεδιαστικά, τα δύο αυτοκίνητα διατηρούν αρκετούς δεσμούς που τα κάνουν άμεσα άκρως θελκτικά και αυτό αποτελεί επιτυχία των δύο υπεύθυνων σχεδιαστικών τμημάτων της Fiat, έστω και αν τις δύο δημιουργίες χωρίζει σχεδόν μισός αιώνας. Και στις δύο περιπτώσεις κυριαρχούν οι καμπύλες, πιο απλωμένες στο νέο μοντέλο, πιο άμεσες στο παλαιό, με στοιχεία όπως τα διπλά φωτιστικά σώματα εμπρός ή τα κάθετα πίσω να εξελίσσουν το παρελθόν. Ακόμη και η ανοιγόμενη οροφή του παλαιού, βρίσκει την εξέλιξή της στην πανοραμική του νέου, συνδέοντας περαιτέρω τις δύο αυτοκινητικές δημιουργίες.

 

Σερρών 78 Ακαδημία Πλάτωνος 104 41 Αθήνα
Τηλ. κέντρο - Fax: 210 5226 500 - 210 52 24 480
e-mail: info@megaparts.gr 

ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

  Ανταλλακτικα για

Fiat| Lancia | Alfa Romeo | Abarth